T-2

Telekomunikacijska družba T-2, svojim uporabnikom nudi kakovostne telekomunikacijske, informacijske in medijske storitve. S svojimi tehnološkimi rešitvami je družba vplivala na razvoj telekomunikacijskih storitev na slovenskem trgu. Bili so prvi ponudnik na trgu, ki so nudili v svoji programski shemi časovni zamik za 72 ur nazaj, prvi so ponudili 3D TV preko IPTV. Leta 2018 so prvi ponudili 4K TV programe preko IPTV. Svojim uporabnikom še danes nudijo številne ugodnosti in program zvestobe. Družba sledi razvoju tehnologije, zato nenehno razvija svoje storitve in jih sprotno nadgrajuje, saj si v družbi prizadevajo za odlično podporo uporabnikom in s tem povezano čim boljšo uporabniško izkušnjo. Želijo obdržati položaj enega izmed najboljših ponudnikov telekomunikacijskih rešitev na domačem trgu. Naročnikova želja je bila vzpostaviti t.i. športno društvo namenjeno vsem zaposlenim v podjetju, ter tako slediti viziji skrbi za dobro počutje in zdravje zaposlenih.

Ključni izzivi za izvedbo

  • Vzpostaviti funkcionalni spletni portal, ki bo nazorno prikazoval športne aktivnosti.

  • Športne aktivnosti segmentirati po vrstah aktivnosti in maksimalnem številu udeležencev na eni aktivnosti ter te segmente enostavno upravljati.

  • Na spletnem portalu zagotoviti enostavno komunikacijo med zaposlenimi za uskladitev športnih dejavnosti (npr. uskladitev za skupni prevoz do odbojkarskega igrišča, kdo bo poskrbel za hidracijo in glasbeno spremljavo na športni aktivnosti, kdo lahko posodi dodaten lopar za badminton ipd.).

  • Implementirati koledar športnih aktivnosti.

  • Sprotno posodabljati podatke o zasednosti in drugih nenadnih spremembah športnih aktivnosti.

Ključni izzivi za izvedbo
Rezultat projekta

Rezultat projekta

Uspešno smo razvili spletni portal namenjen vsem zaposlenim v T-2 telekomunikacijski družbi. Vsak zaposlen lahko preko uporabniškega imena in gesla dostopa do spletnega portala in na portalu ustvari dogodek za izvajanje želene športne aktivnosti. Športne aktivnosti na strani smo razporedili v kategorije, tako da uporabnik na spletni strani hitro najde dogodek, ki ga zanima. Spletno stran smo obogatili z rubriko galerija dogodkov ter z novostmi partnerjev, ki pri projektu sodelujejo. Spletna stran se lahko vsebinsko in tehnično nadgradi, s čimer prispevamo k čim boljši uporabniški izkušnji.